1. Забезпечення оптимального функціонування школи як цілісної соціально-педагогічної системи, створення умови для ефективної діяльності всіх підсистем.
2. Забезпечення сприятливих умов для фізичного, психічного, інтелектуального , соціального становлення особистості школярів, досягнення ними рівня освіченості, що відповідає ступеню навчання, потенційним можливостям учнів з урахуванням їхніх пізнавальних інтересів.
3. Впровадження в навчально - виховний процес проектних технологій. Забезпечення підвищення рівня професійної компетентності вчителів школи , що є умовою реалізації цілей розвитку особистості учнів, удосконалювання НВП.
4. Відпрацювання моделі взаємодії « вчитель - учень» на основі корекційно - аналітичної діяльності за результатами моніторингу якості освіти.
5. Модернізація матеріальної бази навчального закладу для впровадження в освітній процес нових форм навчання і виховання.
6. Покращення навчальних досягнень учнів.
7. Забезпечення умов для індивідуального розвитку, обліку особистих досягнень учнів, стимулювання їхньої творчої активності, найбільш повної самореалізації в різних видах позаурочної діяльності, реалізації їхніх схильностей та інтересів через насичене виховне середовище школи.
8. Підвищення результативності профільного навчання та позаклаєної роботи з предмета.
9. Підвищення ефективності системи мотивації та стимулювання роботи техперсоналу.